3/24/2015

Red quilted jacket

Ten dzień był wyjątkowo brzydki i ponury, padał śnieg, deszcz wszystko co możliwe, ale to nie powstrzymało mnie, aby zrobić zdjęcia i zacząć znowu prowadzić bloga .Wybrałam bardziej wiosenny outfit, ponieważ pogodę mamy w kratkę nie wiadomo jak się ubrać bo za chwilkę zrobi nam się zimno albo dla odmiany gorąco. Czerwona pikowana kurtka jak najbardziej na taka pogodę. Do tego dobrałam szare marmurkowe spodnie z wysokim stanem, w które włożyłam zwykłą czarna koszulkę. Buty, butki, buciki to co kochany najbardziej do tej stylizacji dobrałam czarne koturny, które idealnie wpasowały się w outfit. Dodatków za wiele nie ma jedyne co to szary komin, który w jakiś sposób ogrzewał mnie w ten zimny dzień 


This day was exceptionally ugly and gloomy. It was snowing, raining, and everything what is possible, but it didn't stop me from taking a photos, and start my blog again. I chose more springy outfit, because our weather varies, so I don't really know what to wear. One time it's cold, and another it's warm. I wore red, quilted jacket, which is ideal for weather like that. Furthermore I wore grey, marbled jeans with a high state, and I put black t-shirt into them. Boots, shoes, this is what we love the most! For this stilisation I picked out black wedges, which were ideal to my outfit. I don't really have much additions to my outfit, only black scarf to warm me up in some way, in such, cold day.    










spodnie - bbnbeu
buty - deezee 
kurtka - no name 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz