5/17/2015

Red, black, yellow

Zdjęcia został zrobione juz dawno temu, ale jakoś wyleciał mi z głowy. Usiadłam dzisiaj przy laptopie i stwierdziłam, że dodam je na bloga. Stylizacja bardziej jesienna, pogoda jak widać nie dopisała. Jednak czarny płaszcz ogrzał mnie w 100%. Do tego dobrałam czarne botki z biała podeszwą, czerwoną torebkę w kształcie ust i dla kontrastu żółty sweter.

Pictures already been done a long time ago , but somehow flew out of my head . I sat down today with a laptop and I decided that I'll add them to the blog. Styling more autumn , the weather apparently was not good . However, black coat warmed me 100 %. For this he chose black boots with white soles , red handbag in the shape of the mouth and contrast yellow sweater .











Buty, Torebka - Cropp

 Buźka ;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz