6/09/2015

Jakie buty na Lato 2015 ?

Wszystkie kochamy buty ! przyszła pora na to by pokazać swoje długie nogi w ulubionych bucikach idealnych na lato. Jakie są najlepsze? wybrałam buty, z 6 kategorii, które najbardziej mi się spodobały, może i wam przypadną jakieś do gustu.

Na początek idą baletki. Dziewczęce, skromne, wygodne chodź nieraz skarżymy się na obtarcia. Idealne dla osób, które uwielbiają płaskie buciki. 




Czółenka i szpilki. Moje ulubione ! Każda dziewczyna/kobieta ma czuć się w nich kobieco, 
romantycznie i sexownie, po to są one stworzone :D.



Kolejne buty, które wpadły mi w oko to oczywiście koturny ich nie może zabraknąć. Rodzai koturn jest wiele od wsuwanych po zapinanych na zamek , zakrytych jak i odkrytych.Typowych czarnych jak i takich, które całe są pokryte wzorem, to można zaliczyć do każdej pary butów. 


Sandały są jednymi z najwygodniejszych butów. Idealnych na plaże, ale także do chodzeniach po domu. Zwykle klapeczki, wsuwane nie musimy męczyć się z wiązaniem co niektórym zabiera naprawdę dużo czasu. 


Ostatnie, które sama przetestowałam i polecam ! są to slip-ony. Wygodniejszych butów chyba nie miałam. Szybko się zakłada i pasują do stylizacji eleganckiej jak i sportowej. Jak dla mnie idealne !


photos : DeeZee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz