8/27/2015

Libster Blog Award

Witam wczoraj zostałam nominowana do LBA przez juvinblog.blogspot.com bardzo dziękuje i postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania :)

Więc zaczynam ;)

1. Co cię przyciągnęło do tego, aby założyć bloga ?
- Pierwszego "bloga" założyłam na Pingerze była to dla mnie zabawa, każdego dnia dodawałam nowe stylizacje, ponieważ sprawiało mi to przyjemność, a każdy komentarz motywował do dalszej pracy. 

2. Dążysz do jakiejś ilości obserwatorów ?
- Szczerze to nie, jeśli będzie ich dużo to super, będę szczęśliwa i wg, ale jak na razie nie jest to dla mnie najważniejsze :)

3. Czy chciałabyś mieć swój kanał na YouTube ?
- Krótko i na temat. Nie 

4. Bardziej interesuje cię moda czy lifestyle ?
- Jak najbardziej moda. 

5. Twoja ulubiona część garderoby to... ?
- BUTY <3

6. Masz jakiś wzór do naśladowania ? jeśli tak to co/kto ?
- Moim wzorem do naśladowania jest duża ilość blogerek, podoba mi się to jak oddają się modzie i starają w każdy sposób zainteresować czytelnika. Szczerze podziwiam dziewczyny u których na blogu codziennie pojawia się nowa stylizacja, a dlaczego podziwiam ? Bo serio trzeba mieć na to chęć, kochać to i poświęcić temu czas.

7. Twój ulubiony film do, którego wracasz to...?
- Niestety nie posiadam takiego filmu.

8. Twoja ulubiona strona internetowa lub aplikacja to...?
- Instagram, Facebook.

9. Masz jakieś ulubione czasopismo ? jak tak to jakie?
-  Wydaje mi się, że Joy.

10. Chciałabyś zrobić sobie jakiś tatuaż lub kolczyk ?
- Posiadam jak na razie 2 tatuaże i jestem pewna, że będzie ich więcej, a co do kolczyków to wystarczą mi w uszach. 

11. Twój ulubiony cytat z piosenki albo filmu to ...?
- Nie mam .


Pytania dla Was.

1. Jakiej tematyki jest Twój blog ?
2.O czym był Twój pierwszy post?
3. Czy pisanie to Twoja pasja czy może sposób na popularność ?
4. Gdzie szukasz pomysłów ?
5. Czy spotkałaś się z krytyką ? Jak ją przyjęłaś ?
6. Jakie masz plany na przyszłość ?
7. Od kiedy prowadzisz bloga ?
8. Jaką masz ilość obserwatorów ?
9. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
10. Co jest dla Ciebie najważniejsze ?
11. Film czy książka ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz